jueves, 28 de enero de 2016

Sólo sé, que no sé nada ~ M. Güell Barceló i J. Muñoz Redón

Hola estimats lectors!Fa unes setmanes el meu professor de filosofia em va proposar de començar a llegir llibres sobre la seva assignatura, ja que va veure que m'interessava el tema. Vaig anar a la biblioteca del meu poble i em vaig dirigir a la secció de filosofia. Sincerament ningú d'ells m'interessava, però vaig veure'l allà tant ven ficat... Només veure el seu títol vaig pensar "aquest serà l'elegit". Ara donaré pas a la ressenya.




 
Ressenya
 
 Aquest magnífic llibre tracta sobre les millors frases, dels millors filòsofs de la historia. A part de citar les seves frases també t'explica el seu significat, encara què en algunes es molt obi i també el seu mode d'ús.

 Algunes de les freses no he pogut, més be no he volgut, llegir-les ja què no m'agradava per on anava la seva referència. Aquest llibre m'ha fet pensar molt i recapacitar sobre alguns fets de la meva vida, els quals intentava donar-li's sentit, però no sabia com i gràcies als grans pensadors ja no tinc tants de dubtes com abans. Gent del meu entorn, què també s'ha aficionat als llibres de la filosofia, m'han dit que és com una droga, mai pots parar de llegir-los, sempre tens ganes de saber quina és la opinió d'un altre pensador. Sincerament m'encantaria que os llegíssiu un llibre sobre filosofia canviara molt la vostra forma de pensar. Sempre tens més arguments.






Espero que os hagi agradat la meva entrada.
Que tingueu una bona lectura!


 



 



No hay comentarios:

Publicar un comentario